Otto

Otto - Meer mode dan je aan kan

Otto Nederland maakt deel uit van het wereldconcern de Otto-Group. Deze is wereldwijd marktleider op de internationale homeshopping-markt met vestigingen in 21 landen in Europa.

Otto is een multimediale homeshopping organisatie. Zij richt zich primair met een mode assortiment op de moderne vrouw van 25-45 jaar.

Otto biedt hoogstaande producten op het gebied van fashion, living en techniek aan de consument tegen een optimale prijs-kwaliteitverhouding.

Schoenen. Daarmee zet Werner Otto in 1949 in Hamburg de eerste schreden op het postorderpad. De eerste, met de hand gebonden catalogus – 28 paar schoenen op 14 pagina’s – gaat in een oplage van 300 stuks de deur uit. Het is een schot in de roos. ‘Postorderen’ blijkt in de naoorlogse jaren in een enorme behoefte te voorzien. Het assortiment groeit gestaag en vanaf het prille begin wordt er gewerkt aan wat hét handelsmerk van Otto zou worden: goede service!

Add to your list

Reacties zijn uitgeschakeld.